5. c, 2. 4. 2020

Pozdravljeni, učenci!

Kako vam gre? Upam, da dobro in še: pogrešam vas!

Danes se boste lotili NIT in MAT. Uspešno delo vam želim in bodite pozitivni!

_________________________________________________________________________________________________

1. NAVODILONIT (potrebuješ UČBENIK, ZVEZEK, RAVNILO,PISALA + DOBRO VOLJO):

Učili smo se že, kako sonce vpliva na vreme (zračni tlak /pritisk,veter,ciklon, anticiklon, …).

Lotili se boste 7. poglavja, ki nosi naslov VPLIVI SONCA NA VREME.

1. naloga:

V zvezek napiši naslov VPLIVI SONCA NA VREME.

2. naloga:

a) Stran 118, Kaj že veš? – preriši izpolnjevanko, reši jo in dobiš ključno besedo_ _ _ _ _ _ _ _

b) Najprej izpolnjevanko skušaj rešiti sam-a, če se zatakne , si pomagaj z rešitvami (ugotovi, kako je zagodel tiskarski škrat):

(TSONTSUPERP, IKALBO, KARZ, EJŠRVOP, ATOLPOT, AREFSOMTA, ECNOS, EVRAB)

3. naloga:

Preberi strani 118 – 121 Kaj segreva kopne površine?

_______________________________________________________________________________

2. NAVODILO – MAT (potrebuješ delovni zvezek, str. 14 – 15 in zvezek za MAT + OBILO VZTAJNOSTI)

Danes bo lep sončen dan, pravšnji za obisk Bleda. Po jezeru se bomo do otočka peljali s pletno, še prej pa pojedli slastno kremno rezino… Ampak žal samo v mislih, saj veste: #OSTANI DOMA.

Ne preostane drugega, kot da delimo naprej! Da, da, COF se tudi drži za glavo! Saj bo šlo!

1. naloga:

a) V zvezek zapiši naslov TRIMESTNI DELJENEC, DVOMESTNI DELITELJ

b) Preberi si zapis na strani 14 v modrem delu.

c) Račun 156 : 12 = prepišeš v zvezek, nato slediš postopku, ki je prikazan v DZ.

d) Sledi še drugi račun 271 : 17 = skušaj ga rešiti brez gledanja v DZ, sledi postopku računanja, ki si ga ravnokar delal. Nato preveriš!

2. naloga – vaja:

str. 15 v DZ

Priporočila za delo:

Posamezno števko ali znak piši v svoj okvirček, da bo zapis pregleden.

Na voljo imaš daljši in krajši način! Kateri ti v danem trenutku bolj ustreza, tistega uporabi!

NE POZABI NA PREIZKUS!

Piši si pomožne račune ob strani ali pa še boljše, na drugi list, uporabi »finte«, ki sem vam jih pokazala v šoli! Vztrajaj! Včasih bo trajalo malo dlje, a ne popuščaj!